Von de:User:Jom=Joachim Müllerchen - Eigenes Werk, CC BY 2.5, Link

Der Namensgeber unserer Schule Heinrich Behnken (* 25. Dezember 1880 in Ohlers; † 1. Dezember 1960 in Hamborg) weer en plattdüütschen Schriever.

He hett mehr as 80 plattdüütsche Höörspelen un Bühnenstücken un ok 15 Dramen schreven. Vele vun siene Stücken hebbt se in de Tiet twischen 1920 un 1930 ok in dat Ohnsorg-Theater in Hamborg opföhrt. 1922 hett de Stadt Bremen em den Pries för nedderdüütsch Schriftgoot geven. 1931 hett he ok den Stavenhagen-Pries kregen. (Quelle: Wikipedia)

Sein Vater stammte aus Anderlingen einem Dorf nahe Selsingen. In Anlehnung an diesen regionalen Bezug und der Tatsache, dass noch viele Schülerinnen und Schüler in Haushalten aufwachsen in denen Plattdeutsch gesprochen wird, entschieden wir uns mit unserem Leitgedanken diesen Bezug wieder aufzugreifen.